افشین در سرزمین گلها
Afshin au pays des Gaulois
۱۳۸۵ اسفند ۲۸, دوشنبه
کی منو پینگ کرد!؟
سلام
نمیدونم چرا پینگ شدم!!!؛ حالا برای اینکه دست خالی برنگردین یه مورد به لیست قبلی اضافه کنم؛
.
صبح بخیر هم در زبان شیرین فرانسه وجود نداره. اون «بن ژور» معرفی که شنیدین یعنی «روز به خیر». در بعضی مواقع خاص دیدم که از «گود مورنینگ» استفاده میکنن وقتی دقیقا تاکیدشون روی صبح هست. مثلا رادیوی محلی شهر رن یه برنامه داره به نام «گود مورنینگ رن»؛
.
راستی امروز برف اومد! عجیب اینه که هواشناسی از چهار روز قبل (شایدم قبلتر) پیش بینی کرده بود ولی من باور نمیکردم. توضیح بدم که در این گوشه فرانسه زیاد برف نمیاد. در طی ای دوتا زمستونی که من اینجا بودم فکر میکنم مجموعا 7 یا 8 بار برف اومد. حالا فکر نکنین مثل مسکو برف اومده ها! نه! یه سانت برف میاد بعد یا بارون میاد آبش میکنه یا یکی دو ساعت میمونه خودش بر اثر گرمای هوا آب میشه؛
.
یه بار دیگه سال نوتون مبارک باشه

برچسب‌ها: ,

9 Comments:
Anonymous ناشناس said...
سلام. نوروزت شاد و پایدار

Anonymous ناشناس said...
عید شما مبارک

Anonymous ناشناس said...
سلام
عيدت مبارك
سال خوبي داشته باشي

Anonymous ناشناس said...
سلام نوروزت مبارک
مرسی از لینکت

Anonymous ناشناس said...
سال نو مبارک!
با آرزوی بهترین ها :)

Anonymous ناشناس said...
سلام و سال نو مبارک..لینک شما به جمع دوستانم اضافه شد

Anonymous ناشناس said...
سلام . سال نو مبارك .... اميدوارم سالي داشته باشيد سرشار از موفقيت

Blogger Hamedreza said...
salam
be listetoon "arzoon" ro ham ezafe konin, makhsoonsan vaghti mikhahi begi " arzoontar", bayad begi, " plus moins cher" ke mishe " bishtar kamtar geroon!!!"

Blogger --+ افشین +-- said...
سلام و ممنون از همه
حامد رضا (یا شادیم حمیدرضا) جان
شدیدا درست میگی، فکر کنم از اولم بار همین «ارزون» بود که این پست رو شروع کردم، ولی وسط کار یادم رفت. پیریه و هزار مشکل